fredag 4 mars 2011

Första dagen

Idag är det dags för SM.

Jag kommer att vara på plats med min lilla sjuke son under förmiddagen men blir sedan avlöst under dagen och kommer då att oavkortat att ägna mig åt SM.

Kom in med förslag på vad jag ska göra eller kolla upp? Kom fram och lämna en kommentar så lägger jag upp den eller ett videoklipp på er här på sidan.

Pingissverige come together! Ingen uppgift är för liten för mig, jag kommer att försöak mig på allt som ni frågar mig om ni gör det i person. ALLT!

3 kommentarer:

  1. Tjena Max,

    Var hittar jag lottningen?

    /T

    SvaraRadera
  2. Tjena Max

    Lycka till idag, själv sitter man med intervjuer hela dagen...skulle vilja vara i Eriksdalshallen!!!!

    Jag kommer att vara online hela dagen och hoppas att du ger mig sån känsla så att det känns som jag är på plats.

    Personlig favoritmatch idag är naturligtvis Översjö mot Källberg...den hör jag gärna lite extra om.

    Kom igen nu Max!!! Ge oss som inte är på plats en riktigt härlig pingisdag

    Permevik

    SvaraRadera
  3. http://resultat.ondata.se/sm2011/

    SvaraRadera