torsdag 3 mars 2011

Lottningen är gjord!

Kvalspelet bjuder på en del intressanta matcher som jag ska följa lite extra i HS:

Mattias Översjö vs Mats Källberg
Spännande med en formstark Mattias mot en bolltrollande Källberg, här kan det bli RIKTIGT fin pingis. Översjö vinner dock klart.

Robert Collin vs Tobias Bergman
Klart att man kommer att följa sin klubbkamrat. Bergman klar favorit men Collin ska aldrig underskattas det är då han är som bäst.

Viktor Fredriksson vs Martin Singh
Fredriksson är up and coming medan Martin Singh snart räknas till dom rutinerade. Jag tycker att detta ska bli spännande rent resultatmässigt men även spelstilsmässigt.

Mats Sandell vs Åke Huss
Mest intressant för mig för att jag inte sett Sandell spela på länge.

Robert Eriksson vs Robert Svanberg
Eriksson är formstark som få, hur ska han klara av Svanbergs luriga spel? Ganska bra tror jag.

4 kommentarer:

  1. Jag tror jag håller på Huss men har å andra sidan ej mött Mats och gillar dessutom möta vänsterhänta iofs.Tufft Norrtull-par i dubbel för oss antar jag.Nån med koll på Pontus Edmans form det senaste? // C snart i Märsta.

    SvaraRadera
  2. Tror att Mats krossar Åke. det är mitt tips.

    Norrtullarna ska vinna mot Källbergs först...

    SvaraRadera
  3. Sant att det kan bli en tuff match där.Hur bra är Sandell numera? Ska bli kul imorrn :-)/ C strax framme

    SvaraRadera
  4. Sandell är bättre än förra året enligt honom själv.

    SvaraRadera